سيني چوبي خام

استند چوبي خام بيضي دور مهره اي

از {{model.count}}

جنس ام دي اف خام

تعداد
نوع
552,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استند چوبی خام دو طبقه بيضی دورمهره 

استند شش ضلعی چوبی میتواند  یک  انتخاب بسیار جذاب برای پذیرایی از مهمان در خانه و یا سالن های پذیرایی   باشد.سطح چوبی MDF این محصول کاملا مناسب برای رنگ آمیزی و هر تکنیک کهنه کاری است . چوب وسط این استند از جنس چوب روس بوده و استحکام بالا و طرح  بسیار زیبای چوبی دارد . این استند چهار پایه چوبی جنس چوب گردو داشته و  ارتفاع حدود 5 سانتی می باشد .استد وسط این طبقه ، به صورت پیچ مهره ای بسته شده و به راحتی می توان آن را باز یا بسته نمود .

دور مهره های چوبی با کش به دور استند ها بسته شده اند و طرح زیبایی به وجود آورده اند .

کاربرد استند چوبی

از   استند های چوبی خام می توان به عنوان ظروف میوه خوری ، شیرینی خوری ، مراسم تولد و عقد و عروسی و به طور کلی مناسب برای پذیرایی سالن های  پذیرایی و جشن ها می باشد . این استند چوبی را می توان به هر رنگ دل خواهی بنا به سلیقه و دیزاین محیط رنگ آمیزی کرد .

رنگ آمیزی ،تکنیک های کهنه کاری و محافظت از رنگ استند دو طبقه چوبی خام

  • رنگ آمیزی استند چوبی 

همانطور که اشاره شد استند هارا به هر رنگ دلخواه می توان رنگ آمیزی کرد . بسته  به  جایی که از آن استفاده می شود ، رنگ های روشن یا تیره ، رنگ های شاد ،  رنگ  های شب تاب و.... هر نوع رنگی که دوست داشته باشید .برای رنگ کردن این   محصول کار کار سختی در پیش نخواهید داشت !

از هر نوع رنگی می توان  برای رنگ آمیزی استفاده کرد ولی توصیه ما استفاده از رنگ های آکرلیک است .  زیرا این رنگ ها پایه آب بوده و سازگار با محیط زیست می باشند . هم  چنین  سرعت خشک شدن و پوشش دهی بسیار بالایی دارند . برای رنگ کردن استند چوبی خام ، ابتدا باید پایه خراطی شده وسط را جدا کنیم و دو سینی بالا و پایین  را خارج کنیم. سپس برای رنگ آمیزی بهتر ، قبل از رنگ روی سطح چوب خام یک  دست پرایمر آکرلیک  روی  سطح می زنیم و اجازه بدهیم تا خشک شود . پرایمر به عنوان آستر روی سطح چوب  خام ایجاد کرده و باعث می شود که مقدار رنگ کم تری مصرف شود و علاوه بر  این پوشش دهی رنگ بهتر شود . سپس بعد از خشک شدن پرایمر ، با رنگ های  آکرلیک ایرانی و یا ترکیه ای ( کیفیت رنگ ها ریچ ترکیه ای به مراتب بالاتر از رنگ های ایرانی بوده و پوشش دهی بیشتری دارند ولی رنگ های ایرانی سوداکو نیز کیفیت بالایی داشته و می توان از این رنگ ها نیز استفاده کرد ) با یک قلمو نرم شروع به رنگ کردن می کنیم . این رنگ ها پایه آب بوده و برای رقیق کردن رنگ  های آکرلیک از مقدار کمی آب استفاده می کنیم .سطح این چوب از ام دی اف  واناچای تایلندی یکی از مرغوب ترین جنس های ورق بازار می باشد که رنگ پذیری  بسیار خوبی دارد و ابزار و سنباده کاری شده و نیازی به سنباده قبل از رنگ  ندارد . 

پایه خراطی این محصول از جنس چوب طبیعی می باشد و نیازی به  رنگ آمیزی ندارد ولی برای رنگ آمیزی می توان از همین رنگ های استفاده کرد .برای براق تر شدن چوب می توان از کیلر های ایرانی استفاده کرد .

  • تکنیک های کهنه کاری 

سطح  این استند چوبی خام به دلیل کیفیت و رنگ پذیری بالای خود کاملا مناسب برای  تکنیک های کهنه کاری و پتینه می باشد . سطح این کار کاملا صاف بوده و بعد  از رنگ می توان از کاغذ های دکوپاژ ، ترانسفر ، دستمال ، شابلون  استفاده  کرد . هم چنین از رنگ و کرم های کهنه کاری ویا گلد فینگر هم می توان برای  ایجاد تکنیک های کهنه کاری استفاده کرد .به طور کلی شما هنرمندان عزیز هر  نوع ایده خلاقانه ای که دارید می توانید روی این محصول پیاده سازی نمایید .

  • محافظت از رنگ استند چوبی

به  دلیل اینکه این استند چوبی مداوم مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است که  حتما از تثبیت کننده ها برای محافظت از رنگ استفاده کرد .برای حفاظت از رنگ  می توان از وارنیش و کیلرها و یا تثبیت کننده های قوی تری مثل اپوکسی رزین  ، کریستال سرونیک و یا لول لایت استفاده کرد . برای وارنیش های آکرلیک ،  وارنیش های ریچ بهترین انتخاب می باشند و برای کیلر ها هم استفاده از کیلر  های داپلی کالر توصیه می شود . برای خرید می توانید به قسمتلوازم هنری مراجعه فرمایید .لازم به ذکر است که بین وارنیش و یا کیلر فرق چندانی وجود  ندارد تنها کیلر به صورت اسپری و وارنیش باید با قلمو روی کار زده شود ولی  هر دوی آن ها محافظ رنگ بوده و کیفیت بالایی دارند .


بیس و محصولات چوبی خام را از کجا تهیه کنیم ؟

هنرمندان عزیز و گرامی ، فروشگاه آبتین این افتخار را دارد که با تنوع و کیفیت بالا ، قیمت های ارزان و مناسب محصولات چوبی خود پذیرای شما عزیزان باشد .

کد محصول
275
جنس محصول
ام دی اف خام واناچای تایلندی
ارتفاع
40 سانتی متر
موارد استفاده
سینی پذیرایی ، شیرینی خوری ، میوه خوری و....
رنگ پذیر
بله به راحتی به خصوص با  رنگ آکرلیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال فوری

ارسال فوری

ارسال به سراسر کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

فضایی برای لذت خرید
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

کیفیت بالای اجناس
پشتیبانی واتساپ و فروشگاه

پشتیبانی واتساپ و فروشگاه

02177060028/09190028247