رنگ مولتی سورفیس ریچ

کمی صبر کنید...

خرید رنگ مولتی سورفیس ریچ 

رنگ مولتی سورفیس ریچ (multi surface Rich) رنگ باکیفیت بالا و پوشش‌دهی فوق‌العاده ساخته شده از آکرلیک است. این رنگ ساخت شرکت ریچ ترکیه یکی از بهترین برندهای تولیدکننده رنگ می‌باشد. کلمه سورفیس به معنای سطح و مولتی به معنای چند است. این رنگ روی همه سطوح قابل استفاده است و به خوبی همه سطوح را پوشش میدهد. همچنین این رنگ علاوه بر اینکه روی هر سطحی مینشیند، ضد حرارت نیز هست و روی سطوحی که در معرض حرارت هستند مثل قوری، کتری، سماور، شوفاژ و..... قابل استفاده است و بدون هیچ نگرانی از آن می‌توان استفاده کرد.

کاربرد رنگ مولتی سورفیس ریچ

رنگ مولتی سورفیس قابلیت نشستن روی همه سطوح را دارد. از این رنگ میتوان روی سطوح چوبی، پلی‌استر، سفال، دیوار و.... استفاده کرد. پس با این رنگ شما هر سطحی که دوست داشته باشید را میتوانید رنگ آمیزی کنید و یا رنگ آن را عوض کنید.

رنگ مولتی سورفیس ریچ خاصیت ضد حرارت نیز دارد و از این رنگ میتوان برای رنگ آمیزی کتری، قوری، قابلمه و تمامی سطوح که در معرض حرارت هستند، استفاده کرد. البته برای استفاده از این خاصیت باید هنگامی که رنگ را روی سطح میزنیم باید 21 روز به سطح زمان بدهیم و بعد استفاده کنیم. 

استفاده از رنگ مولتی سورفیس ریچ 

برای استفاده از این رنگ می‌توان از قلمو، غلطک و یا پیسوله استفاده کرد. به نحوی که رنگ را روی سطح مورد نظر ریخته و شروع به رنگ آمیزی می‌کنیم. همانطور که اشاره شد پایه رنگها آب هست و برای رقیق کردن باید از مقدار کمی  آب استفاده کرد.( در حد دو سه قطره آب )

مقدار پوشش دهی رنگ مولتی سورفیس ریچ  

هر قوطی 125 میل رنگ مولتی سورفیس، مساحتی به اندازه 2 متر مربع را رنگ آمیزی می‌کند.

تفاوت رنگ مولتی سورفیس ریچ با رنگ آکرلیک ساده 

رنگ مولتی سورفیس خود نوعی رنگ آکرلیک پایه آب است ولی به دلیل اینکه روی همه سطوح قابل استفاده است و خاصیت ضد حرارت نیز دارد، کیفیت بالاتری به نسبت آکرلیک ساده دارد. 


دسته‌بندی