ست سرویس بهداشتی پلی استر کد 2

از {{model.count}}

6پارچه

تعداد
نوع
654,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پلی استر خام ست سرویس بهداشتی

ست های سرویس بهداشتی یکی از لوازم مورد نیاز هر خانه برای سرویس بهداشتی یا حمام می باشد .این سرویس ها با رنگ آمیزی متناسب با طراحی می توانند محیط سرویس بهداشتی منزل و یا حمام را شیک و مدرن و لاکچری  سازند . ست های سرویس بهداشتی پلی استر ، معمولا به صورت شش پارچه ای هستند . جا لیوانی ، جا فرچه ، جای پمپ ، جای مسواک ،جای صابون و سطل زباله می باشند . ست های سرویس بهداشتی از جنس های مختلف در بازار وجود دارند ولی ست های پلی استر مزیت های بیشتری نسبت به بقیه دارند .

مزیت ست سرویس بهداشتی پلی استر

  • ست های پلی استر تنوع بیشتری نسبت به جنس های پلاستیکی ، برنزی و... دارند .
  • شما این ست ها را به هر رنگ دلخواهی می توانید رنگ آمیزی کنید و بسته به سلیقه و دکوراسیون منزل قابل رنگ آمیزی است .
  • با رنگ آمیزی و استفاده از تثبیت کننده های رنگ رنگ آن ها عمر بسیار بیشتری نسبت به ست های پلاستیکی دارد و بعد از یک مدت دچار رنگ پریدگی یا بلند شدن رنگ نمی شود .
  • به دلیل وزن نسبتا بالای محصول و فشردگی رزین پلی استر داخل آن ، ست های سرویس از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند و به راحتی نمی شکنند .

رنگ آمیزی ست های سرویس بهداشتی پلی استر خام

برای  رنگ آمیزی مجسمه های شما کار سختی را در پیش نخواهید داشت . شما هر نوع رنگی می توان برای رنگ آمیزی استفاده کرد ولی توصیه ما به شما عزیزان استفاده از رنگ های آکرلیک هستند  .زیرا این رنگ ها پایه آب و سازگار با محیط زیست هستند . بدون بو هستند و سریع خشک می شوند و هم چنین تنوع و پوشش دهی بالایی دارند .

برای رنگ آمیزی ابتدا باید با سنباده سطح  مجسمه را یک دست کنیم تا صاف و صیقلی شود . سپس با رنگ آکرلیک و قلمو شروع  به رنگ آمیزی می کنیم . این رنگ ها پایه آب بوده و برای رقیق کردن این رنگ  می توان از آب استفاده کرد .مقدار کمی به آب نیاز است . در صورتی که قلموی روی کار سخت حرکت می کرد یا رد قلم میافتاد از مقداری آب استفاده شود . برای این که رنگ کاملا پوشش داده شود ، معمولا نیاز است که بعد از خشک شدن  رنگ اول ، یک لایه دیگر روی آن رنگ آمیزی شود تا سطح کاملا پوشش دهی شود .

استفاده از فیکساتور برای تثبیت رنگ

به طور کلی چون سرویس های بهداشتی در معرض آب و رطوبت هستند ، حتما استفاده از تثبیت کننده های رنگ توصیه میشود .برای فیکس کردن رنگ می توان از هر نوع تثبیت کننده ای مثل کیلر ، وارنیش ، کریستال سرونیک و... استفاده کرد . هر کدام از فیکساتور ها کار خود را به خوبی انجام می دهند ولی برای ایجاد لایه ای قدرتمند تر از وارنیش یا کیلر ، استفاده از کریستال سرونیک توصیه می شود . زیرا با ایجاد لایه ای قدرتمند از رنگ محافظت می کند .

ست سرویس بهداشتی از کجا بخرم ؟

هنرمندان عزیز و گرامی شما می توانید برای خرید ست سرویس بهداشتی پلی استر به قسمت سرویس بهداشتیپلی استرمراجعه فرمایید و هم چنین برای خرید پمپ و فرچه سرویس به قسمت سایر محصولات مراجعه کنید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال فوری

ارسال فوری

ارسال به سراسر کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

فضایی برای لذت خرید
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

کیفیت بالای اجناس
پشتیبانی واتساپ و فروشگاه

پشتیبانی واتساپ و فروشگاه

02177060028/09190028247