حلال ها

محلول دیپیت

از {{model.count}}

125 میلی لیتر آلمانی

تعداد
نوع
75,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

معرفی محلول دیپیت DIPIT

دیپیت محصول جدید کشور آلمان ، حلالی فوق العاده قدرتمند برای از بین بردن رنگ و قلمو می باشد .  این محصول بوی تند و بسیار شبیه به استون دارد . از ویژگی های بسیار عالی این محصول ، احیا قلم مو های خشک شده می باشد . در مطالب کاربرد این محصول برخی از ویژگی های آن را ذکر می کنیم :

کاربرد محلول دیپیت

  • شست و شوی قلم و غلطک

این محصول قدرت زیادی در پاک کردن هر نوع رنگ آکرلیک ، روغنی ، فوری و... دارد و می توان برای پاک کردن این نوع رنگ ها از قلم مو و یا غلطک خود از این محصول استفاده کنید .البته لازم به ذکر است که این محصول قدرت زیادی دارد و اگر برای پاک کردن قلمو ی خود با پایه حلال خود به مشکل برخوردید ، بهتر است از این محصول استفاده کنید و استفاده از محلول دیپیت در صورت از تمیز نشدن بار اول توصیه می شود .

  • احیاء قلموی خشک شده

یک ویژگی بسیار عالی دیگر این محصول ، زنده کردن قلمو های خشک شده با هر نوع پایه ی رنگی می باشد . یعنی اگر رنگی از هر نوعی ( چه روغنی ، چه آکرلیک و چه ... ) روی قلمو ی شما خشک شده بود و قلم موی شما دیگر قابل استفاده نبود ، دیپیت به کمک شما می آید . قلموهایی که حتی چند سال از آنها استفاده نکرده اید و به نوعی دور ریختنی هستند را دور نریزید . دیپیت آن ها را کامل احیاء می کند و عین روز اول نرم می سازد .کافی است مقداری از محلول را در لیوان پلاستیکی ریخته و قلمو را مدت زمان 10 دقیقه داخل آن قرار داده  ودر این مدت قلمو را داخل این محصول حرکت دهیم تا رنگ خشک شده از قلمو برداشته شود.

  • رنگ پاک کن

قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالا یکی دیگر از مزیت های این محصول است . یعنی شما اگر رنگی را روی سطحی زدید و بعد از مدتی از رنگ آن پشیمان شدید می توانید با استفاده از محلول دیپیت رنگ آن را از بین ببرید و دوباره رنگ آمیزی کنید . هم چنین از این محصول می توان برای از بین بردن رزین اپوکسی خشک شده روی سطوح نیز استفاده کرد . حتما می دانید که اگر اپوکسی رزین روی سطحی خشک شود ، حالت شیشه ای و بسیار مقاوم پیدا کرده و به راحتی نمی توان آن را از بین برد ،ولی با دیپیت می شود و این فوق العاده است .

  • احیاء کننده وارنیش روغنی

این محصول پایه بسیاری از مدیوم ها می باشد . کسانی که تجربه ی کار با وارنیش روغنی داشته اند ، در صورت در مجاور بودن هوا امکان دارد به حالت ژله ای در بیاید و به نوعی غیر قابل استفاده شود ولی محلول دیپیت باز به کمک شما می آید و می تواند با ترکیب با وارنیش شما ، آن را زنده کند .

این محصول جدیدا وارد ایران شده است و اطلاعات زیادی در دسترس ما نیست ولی قطعا این محلول کاربرد های بیشتر نیز دارد و در آینده مشخص می شود .

نکات استفاده و نگه داری

  • این محصول پایه تینر و ازخانواده استون های صنعتی می باشد .بنابراین اشتعال پذیری بالایی داشته و در هنگام کار باآن باید مراقبت کرد .
  • به دلیل بوی تند و زننده ی این محصول در فضای باز و یا تهویه مناسب استفاده شود .
  • درب این محصول بعد از مصرف حتما بسته شوند . زیرا فرار است و به سرعت در مجاورت هوا تبخیر می شود .
برند
دیپیت محصول کشور آلمان
حجم
125 میلی لیتر
بسته بندی
قوطی شیشه ای
حلال
استون صنعتی
موارد مصرف
احیاء قلمو خشک شده ، رنگ پاک کن ، قدرت پاک کنندگی فوق العاده
رنگ
بی رنگ مثل آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال فوری

ارسال فوری

ارسال به سراسر کشور
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

فضایی برای لذت خرید
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

کیفیت بالای اجناس
پشتیبانی واتساپ و فروشگاه

پشتیبانی واتساپ و فروشگاه

02177060028/09190028247